Ordning och reda

Äntligen har möblerna flyttats in i det nya fina vita sovrummet. Saknas gör nu golvlister och att börja det där småpysslet med att fixa till den där afrikanska touchen på rummet. Jag har beslutat mig för att inte skynda på allt utan låta tavlorna, spjuten, maskerna och massaismyckena ligga till sig innan det blir några hål i väggen. Det blir nog en skiss på det hela innan projektet sätter igång. Har i alla fall hittat gardinerna som passar in perfekt och som jag vill ha. Finns bara ett minus, de kostar tusen spänn...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj så dyrt! Men de kanske är värd det höga priset?

Svar: Kanske, jag får se hur det blir... men är vääääldigt sugen på dessa!
Kricko

2014-02-05 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0