Omstart / Restarting

Idag börjar mitt nya liv. Det blir en total omstart som jag aldrig varit med om tidigare. Just nu gör den mig orolig, nervös och ledsen. Jag försöker intala mig att det är för att allt ska bli bättre men min kropp vill liksom inte ta in de orden just nu. Jag önskar bara att det första steget redan var avklarat och att allt går enligt planerna. Idag börjar mitt nya liv. Nu ska jag sätta mig själv lite mer i centrum, glömma att vara alla andra till lags. Nu är min tid där jag ska ge mig själv möjligheten att må bättre. Nu ska jag bara vara i nuet, hitta vägen tillbaka till mig själv. Idag börjar mitt nya liv...

Today my new life begins. It will be a total reboot, which I never experienced before. Right now it makes me anxious, nervous and sad. I'm trying to convince myself that all this is for making everything better but my body doesn't listen to those words right now. I wish that the first step already was taken and that everything goes according to the plan. Today my new life begins. Now I put myself a little more in the center, forgetting to be people pleasers. Now is my time where I will give myself the opportunity to feel better. From now I'll just be in the moment, finding the way back to myself. Today my new life begins...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0