Ord / Words

Smaka på mina skrivna ord… Öppna dina sinnen och ta orden till dig. Blunda, låt känslor och bilder skapas inom dig. Låt tankar flöda fritt och dansa med i det som sker. Bara följ med utan krav eller motprestation. Smaka på mina skrivna ord, vad säger dem dig…

 

Stanna upp, tänd ett ljus.

Kom mig nära i tanken.

Kupa händerna runt lågan,

omfamna stilla värmen.

Känns kärleken jag sänder,

nu och för alltid.

 

 

Taste my written words... Open your senses and take the words to your heart. Close your eyes, let feelings and pictures be created inside of you. Let thoughts flow freely och dance in that moment. Just follow without demands or service in return. Taste my written words, what are they telling you...


Stop for a moment, light a candle.

Come close to me in your thought.

Cup your hands around the flame,

embrace peacefully the warmth.

Feel the love I'm sending

now and forever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0