Gränsfritt / Border-free

Någon kanske har undrat varför jag nu plötsligt börjat skriva på engelska också. Det är enkelt förklarat. Jag har tidigare berättat att jag har en tvillingsjäl på andra sidan jorden, i Alaska. Hon är min underbara vän och vi delar mycket i livet, så även våra bloggar. Så ligger det till. Så Ki, här kommer en bukett blommor...

Some might have wondered why I suddenly started writing in English as well. It's easily explained. Earlier I told you that I have a soulmate on the other side of the world, in Alaska. She is my wonderful friend and we share a lot in life, so even our blogs. That's why. So Ki, here comes a bouquet of flowers...


Kommentarer
Postat av: ki

thank you, dearest kricko! they are beautiful!!!

2011-06-06 @ 00:31:38
URL: http://naturiginals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0