Väntetiden

Väntar på någon form av reaktion på min idé. Hittills har jag inte hört nåt, inte ett endaste ord. Funderar faktiskt rätt mycket på det hela, undrar om det kan vara så att idén inte är till belåtenhet eller om det är så att man vill fördjupa sig i den innan man säger nåt. Skulle trots allt kännas väldigt skönt att få någon form av indikation, det kan vara nåt så enkelt som att säga att man läst den. Bara ett litet, litet ord...

Denna väntan på besked gör mig klart frustrerad. I mina tankar kretsar mycket kring detta just nu, jag till och med drömde om det hela i natt. Kanske ville drömmen säga mig något så därför får drömmen stanna kvar inom mig, i avvaktan på ett besked i någon riktning. Måtte inte väntetiden bli alltför lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0