Grönan

Är på Grönan för första gången i mitt liv. Ser fram emot att åka karuseller och ha kul denna underbara kväll men det är så trångt med folk överallt. Ganska snart inser jag att det inte går att röra sig på området utan jag fastnar i publikhavet. Förstår att någon ska uppträda på stora scenen men inte vem. Det lär ju dock visa sig rätt snart nu. Nån populär person måste det ju vara eftersom det är så tryckande och trångt. Nedräkningen börjar och musiken drar igång. Ett härligt gung får igång publiken och publikhavet börjar röra på sig i en jämn rytm. Plötsligt skriks det vilt och jag ser huvudpersonen som studsar in på scenen. Det är dags för Bob Marley att ta ton...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0