Vintervila

Kylan är här och snöflingor faller sakta genom luften. Kanske får vi en period av vit vinter trots allt eller är det bara så att vintern kommer först nu i januari. Hur som helst, kylan gör att jag fryser som bara den, både inom- och utomhus. Tur är väl att jag inte behöver vara ute så mycket just nu då kylan slagit till.
 
Arbetsveckan, den första på en månad, är nu avklarad. Har jobbat förmiddagar och det har varit lagom dos så här i början efter sjukskrivningen. Eftermiddagarna har resulterat i sömn i soffan i sällskap av tre katter som vakat över matte. Känns skönt nu att det är fredag och att jag får två dagar till vila och lugn. Jag ser fram emot en helg under värmepläden och många tända ljus.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0