Avbokat!

Rosfebern och blodförgiftningen fick mig att börja fundera på min och makens drömsemester, våra fyra veckor i Mexiko. Jag kände att rädslan för att åka dit växte, helt enkelt rädslan för att bli sjuk utomlands. Men jag visste inte riktigt hur jag skulle säga det till maken som såg fram emot solen och värmen lika mycket som jag. Förvånad blev jag när han en dag sa orden:
- Jag tror inte att det är så klokt att vi åker till Mexiko. Med tanke på vad du gått igenom så är det bäst att vi stannar hemma. Vi gör nåt annat i stället.
 
Så nu blir det så, vi avbokar drömsemestern och får börja planera för något annat äventyr som känns tryggare och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0