Styrka

Hur gör man för att finna styrka, hur hittar man energi när inget går som man vill och hoppas? I det läget befinner jag mig just nu. Först är det såret på armen som inte har läkt fast det nu gått 89 dagar. Dessutom känns det som att alla tings djävligheter också kommer, en efter en, för att bygga på det hela. Det är bakslag på bakslag som får mig att tro att jag ska klampa omkring därnere i gyttjan för all framtid. Där är jag nu, jag sitter helt enkelt fast i hela sörjan och försöker hitta kraft. På nåt vis ska det väl gå, någon gång ska väl ändå gyttjan torka och bära mig som en fjäril mot mitt mål?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter inge vidare. Du har verkligen fått kämpa och jag önskar dig all lycka och kraft att ta dig ur detta. kram fr Ken

2013-03-25 @ 16:18:12
URL: http://kaizenken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0