Morgontrafiken / Morning traffic

Kommer på mig själv med att sjunga mitt i trafikens brus. Sitter där på moppen och nynnar på låtar som poppar upp i huvudet medan jag tar mig fram längs vägen. Jag trivs rätt bra där jag är men visst kunde det vara ännu bättre, framförallt om alla bilister visade mer hänsyn i trafiken. Men jag lägger inte min energi på det idag utan fortsätter att sjunga mig fram till jobbet...

Finds myself singing in the middle of the traffic noise. Sitting here on my moped, humming songs that pops into my head while I make my way along the road. I feel pretty good but it could be even better, especially if all motorists were giving more attention. But I don't spend my energy on that today, continuing singing my way to work ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0