Älskad / Loved

Att bli älskad av dig, så underbart härligt det är. Att veta att du finns där för mig, bara mig. Att känna den där varma känslan i kropp och själ, den där bubblande känslan att jag klarar vad som helst när du står vid min sida. Att ha den där öppna famnen att krypa in i när det hårdnar, när allt känns mörkt. Du fyller alltid mitt liv med ljus och glädje. Jag älskar att bli älskad av dig...

Being loved by you, so wonderfully beautiful it is. To know you are there for me, just me. To feel that warm fuzzy feeling in my body and soul, that bubbling feeling that make me feel that I can do anything when you're standing by my side. Always have your arms to crawl into when it hardens, when everything seems dark. You always fill my life with light and joy. I love to be loved by you ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0