Omstart

Startar om på nytt efter rosfebern. Men jisses så trögt det går. Är så himla trött att jag i princip inte orkar med mig själv ens. Har börjat jobba men till lunch skriker kroppen efter vila. För en gångs skull lyssnar jag på kroppen och åker hem, lägger mig i soffan och somnar. Törnrosasömnen kommer genast och kroppen får den vila den vill ha. Efter denna jobbiga omgång har jag endast en önskan. Låt mig slippa rosfeber i framtiden...

Start working again after the ignis sacer (holy fire) attack. But gosh so slow everything goes. I'm so tired that I basically can't cope with myself. Has started to work again but just before lunch the body screams for rest. For once I listen to my body and goes home, lay me down in the couch and falls asleep. Slumber immediately and the body gets the rest it needs. After this tough game, I have only one wish. Don't let me get ignis sacer in the future...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0