Energi / Energy

Saknar någonting… tid! Saknar tid till att göra sånt som ger mig energi, saker som förgyller livet och som man minns för alltid. Tiden räcker helt enkelt inte till. Inte orken heller för den delen. Just nu tragglar jag bara på i den vanliga vardagslunken där jag jobbar, äter och sover i ett välformat mönster. Kanske är det bäst just nu, kroppen vill ha det så men själen vill så mycket mer. Där föds hela tiden idéer, sånt som bara väntar på att förverkligas. I dagsläget är det nog bäst att skynda långsamt, låta idéerna bli verkliga när hela jag hänger med. Just nu räcker det med att låta den trötta kroppen väckas med kyligt soliga morgnar och frisk luft i lungorna.

Missing something ... time! Missing time to do things that gives me energy, things that spice up my life, things which I will remember forever. I haven't got the time. Not the energy, for that matter. Right now I GO ON with my work, I eat and sleep in a well-formed pattern. Maybe it's best right now, my body needs it but the soul wants so much more. All these ideas are born, things that are just waiting to be realized. In the current situation, it is probably best to start slowly, letting the ideas become real when I manage to do them. Right now it is enough to let the tired body wake up by cool sunny autumn mornings and fresh air in the lungs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0