Botad / Cured

Har tagit kurens sista pencillintabletter. Förhoppningsvis är det hela över för denna gång. Nu vill jag inte möta någon som bär på streptokocker för då åker jag väl dit igen. Jag har haft min beskärda del av denna plågsamma sjukdom och hoppas att den aldrig mer återkommer till min kropp. Hädanefter får jag vara mindre kramvänlig och undvika hostande människor, men hur lätt är det?

Have taken the cures last pencillin tablets. Hopefully it's all over for this time. Now I don't want to meet someone who carries the streptococcus bacteria, then I will be sick again. I've had my fair share of this painful disease and I hope it never will come back to my body again. From this moment I will be less hug-friendly and avoid coughing people, but how easy is that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0