Fixarfröken

Hektiska juni står för dörren och just nu befinner jag mig i ett lugn före kaos... Dottern tar studenten i nästa vecka och jag har en del att fixa. Ett plakat som inte ser ut som om det är stöpt i en mall som alla andras. Nej här ska det vara nåt riktigt speciellt och personligt från morsan. Sen har vi ju det där med önskningar om mat, tårta och presenter och andra saker för att hålla traditioner vid liv. Förhoppningsvis får jag veta det någotsånär i tid för att hinna fixa det hela.

Och visst har jag tagit ledigt, liksom plastfarsan, storebror och pojkvän. Alla vill de vara med och fira vilket värmer mitt hjärta. Så vi ska ha några fina timmar tillsammans innan den glada studentskan firar en sista gång med klasskompisarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0