Beteenden

Det turbulenta ligger kvar inom mig och natten har också varit därefter. En gång var redan för mycket. Att det händer igen får mig att känna en sån oerhörd besvikelse gentemot de beteenden jag möts av. Har människor ingen som helst tanke på konsekvenser eller struntar man bara i dem så länge man själv befinner sig på den rätta sidan och har andra med sig. Säger och gör sånt som sårar med åsikten att det ska man tåla. När ska de vakna upp och se det som egentligen sker. 

Sinnet är fyllt av tankar och känslor som får mig att söka efter det jag behöver som mest just nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kricko, vad är det som händer? Kram Annica

2010-06-20 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0