Frihet

Nu är det inte länge kvar förrän familjens ögonsten får känna det svala vattnet mot sina sidor och glida ut på det spegelblanka vattnet, ut mot friheten till havs. Vilken känsla det är att få tuffa fram så sakta, gunga i de mjuka vågorna och styra kosan mot nya spännande äventyr. Tänk att få lägga till vid en ö och ligga där, lyssna till måsars skri och sakta vaggas till sömns i solens varma sken...

För mig är det friheten, ett oemotståndligt rum av lyckorus, den ultimata avkopplingen... Att bli ett med havet och bara få njuta av livet i några sommarveckor.

Minnena sparar jag i mitt hjärta och dem plockar jag fram en mörk, snöig vinternatt när kylan biter i skinnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0